Το νέο Civic Type R δεν είναι μόνο το ταχύτερο χάτσμπακ στην ιστορία της Honda, αλλά και το πρώτο της σειράς με μοτέρ τούρμπο...

Με μακρά περίοδο εξέλιξης και μπόλικα πρωτότυπα σε Σαλόνια Αυτοκινήτου, το εκρηκτικό Civic Type R προκάλεσε μεγάλες αντιπαραθέσεις σχετικά με την αναπνοή του κινητήρα του. Τελικά όμως, η υποδοχή του ήταν αναμενόμενα καλή με τις παραγγελίες και τις πωλήσεις να το επιβεβαιώνουν.

Και δεν θα μπορούσε να είναι αλλιώς, μιας και από το δίλιτρο μοτέρ του αποδίδονται μέγιστη ισχύς 310 PS στις 6.500 rpm, αλλά θηριώδης μέγιστη ροπή με 40,8 kgm από τις 2.500 rpm.  

Αλλά το νέο Civic Type R προκαλεί και τα βλέμματα με το σχεδόν απόκοσμο ντιζάιν του. Μπορεί να μετουσιώθηκε με πιο υποτονικό σχέδιο σε σχέση από αυτό του Civic Type R Concept, αλλά το αυτοκίνητο παραγωγής παρέμεινε τόσο αρρενωπό και άγριο, όπως κανένα Type R μέχρι σήμερα.

Βέβαια πάντα υπάρχει η προοπτική αλλά και η επιλογή για το κάτι παραπάνω, οπότε η δημοφιλής πλέον κοσμητική εξατομίκευση στην περίπτωση του Type R ξεκινά από τη βρετανική RevoZport, με δύο διαφορετικά body kit.

Το πρώτο παράδοξα αντικαθιστά τη μεγάλη πίσω πτέρυγα με την πιο συντηρητική που συναντούμε στο στάνταρ Civic. Η RevoZport τοποθετεί διπλά κάναρντ στα πλευρά του εμπρός προφυλακτήρα, νέο καπό με εισαγωγές αέρα, custom σετ από ζάντες και ανασχεδιασμένο διαχύτη πίσω. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να διατηρήσουν τη στάνταρ φτερούγα του Type R, ενσωματώνοντας μόνο τις υπόλοιπες εφαρμογές του body kit.

Η βελτίωση από τη RevoZport περιλαμβάνει ελάχιστα νέα εξαρτήματα και μάλλον κάνει το Civic Type R να φαίνεται πιο υποτονικό από το στοκ, χωρίς όμως να απομακρύνεται ακόμα περισσότερο από το αυθεντικό πρωτότυπο.
loading...
 
Top