ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

Την κορόιδευαν λόγω χαρακτηριστικών της εμφάνισής της. Αλλά πλέον τα χρησιμοποιεί για να σπάει ρεκόρ!

Την κορόιδευαν λόγω χαρακτηριστικών της εμφάνισής της. Αλλά πλέον τα χρησιμοποιεί για να σπάει ρεκόρ!
Πάρτε για παράδειγμα την 23χρονη μαθήτρια σχεδίου από την Φλόριντα, τη Holly Burt, που μάλλον έχει τα πιο μακρυά πόδια στο κόσμοwho may have the longest legs in the world:
Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης Holly Burt (@hollyburt) στις 
Τα πόδια της έχουν 1,26 μέτρα μήκος, ξεπερνώντας τον μέχρι τώρα κάτοχο του παγκοσμίου ρεκόρ με 1,24μέτρα μήκος.
Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης Holly Burt (@hollyburt) στις 
Θυμάται πόσο την κορόιδευαν στο σχολείο για τα πόδια της και λέει:
“Παλιά όταν πήγαινα σχολείο με φώναζαν δέντρο, καμηλοπάρδαλη – αλλά τα πράγματα έχουν γίνει πολύ καλύτερα από τότε που μετακόμισα στη Νέα Υόρκη.»
Από τότε που μετακόμισε στη Νέα Υόρκη τα ασυνήθιστα μεγάλα πόδια της έχουν τραβήξει τη προσοχή από πολλούς άντρες:
Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης Holly Burt (@hollyburt) στις 
Συνεχίζει: “Όταν με βλέπουν με τακούνια, το σαγόνι τους πέφτει στο πάτωμα.» “Πλέον θεωρώ τα πόδια μου προτέρημα και νιώθω ότι πλέον τα εκτιμούν περισσότερο.»
Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης Holly Burt (@hollyburt) στις 
Δεν είναι η μόνη στην οικογένειά της που έχει τόσο εντυπωσιακό ανάστημα:
“Πρώτη φορά που συνειδητοποίησα πόσο ψηλή ήμουν, ήταν στη 2α γυμνασίου όταν είδα ότι ήμουν ψηλότερη από το δάσκαλό μου. Όλοι στην οικογένεια είμαστε ψηλοί, αλλά εγώ τυχαίνει να είμαι η νεαρότερη και ψηλότερη από όλους στην οικογένειά μου.»
Το ύψος της την έχει βοηθήσει και με τα αθλήματα (έπαιζε μπάσκετ και ποδόσφαιρο για δέκα χρόνια), αλλά έχει μεγάλο πρόβλημα όταν πηγαίνει για ψώνια.
Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης Holly Burt (@hollyburt) στις 
Η Holly ελπίζει ότι τα πόδια της θα της προσφέρουν καλές ευκαιρίες. Θέλει να κάνει μια φωτογράφιση μαζί με τον σημερινό κάτοχο του παγκόσμιου ρεκόρ για τα μακρύτερα πόδια, τον Lauren Williams:
Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης Lauren Williams (@theclassicgiraffe) στις 
Όσο περιμένει να μπει το όνομά της στο βιβλίο Guiness, σχεδιάζει να τελειώσει το σχολείο και να δει τι θα κάνει με τη ζωή της
Share:

Δημοφιλείς αναρτήσεις