To Honda Project 2&4 είναι κράμα μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου
To design του, που έχει το κλασικό στυλ των αγωνιστικών Honda, είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας του Κέντρου Σχεδίασης Μοτοσυκλετών της μάρκας στην Asaka (Τόκιο) της Ιαπωνίας και του αντίστοιχου κέντρου για αυτοκίνητα στο Wako. Στην ουσία πρόκειται για μια φόρμουλα με μονοκόκ πλαίσιο και ελεύθερους τροχούς, το μήκος της οποίας είναι 3 μέτρα και κάτι (3,04 για την ακρίβεια). Το ύψος αντίστοιχα δεν είναι ούτε ένα μέτρο (995 χιλιοστά), το πλάτος με 1,82 μέτρα είναι υπερβολικά μεγάλο, ενώ το βάρος είναι μόλις 405 κιλά.
Ο κινητήρας είναι η έκδοση των 215 ίππων του τετρακύλινδρου των 1.000 κυβικών της πιο exclusive μοτοσυκλέτας του κόσμου αυτή τη στιγμή -της Honda RC213V-S των 180.000 ευρώ που είναι η ρέπλικα της αγωνιστικής RC213V- οπότε λογικά οι επιδόσεις θα είναι εξωπραγματικές. Κινητήριοι τροχοί είναι οι πίσω και το κιβώτιο ένα αυτόματο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων.
To Honda Project 2&4 είναι κράμα μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου
To Honda Project 2&4 είναι κράμα μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου
To Honda Project 2&4 είναι κράμα μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου
To Honda Project 2&4 είναι κράμα μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου
To Honda Project 2&4 είναι κράμα μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου
 0
 
 0  0
loading...
 
Top